Kategorie

Informujemy, że złożenie oferty oznacza zawarcie prawnie wiążącej umowy i zobowiązanie do zakupu wylicytowanego przedmiotu.

Towar wysyłamy po wcześniejszej wpłacie pieniędzy na konto firmowe 
(ING Bank Śląski 94 1050 1403 1000 0023 3473 1011) lub za pobraniem.
Obsługujemy także płatności online za pośrednictwem serwisu DotPay.
Istnieje także możliwość odbioru osobistego towaru w naszym sklepie w Wodzisławiu Śląskim ul. Młodzieżowa 145.

Wszystkie przesyłki nadajemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL z planowaną dostawą kolejnego dnia roboczego. Za ewentualne opóźnienia wynikające z transportu przesyłek nie ponosimy odpowiedzialności.

W przypadku reklamacji do przesyłki zwrotnej, należy dołączyć pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy, swoje dane personalne oraz dowód zakupu. Pieniądze zwracamy przelewem na konto bankowe.

Jako konsument, możesz zwrócić nowy przedmiot zakupiony w naszym sklepie. Poinformuj Nas o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru.
W przypadku reklamacji / odstąpienia od umowy do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy, przedmiot oraz dowód zakupu.

Wzór oświadczenia [do pobrania]:

Protokół reklamacji/zwrotu zakupionego towaru .pdf

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia odstąpienia od umowy przez konsumenta, sprzedawca zwraca pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.
Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, sporządzonego w chwili odbioru towaru, w obecności kuriera i za jego potwierdzeniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia oraz spisać odpowiedni protokół uszkodzenia. Brak takiego protokołu świadczy o tym, że klient odbiera pełnowartościowy towar i zgodny z zamówieniem.

Reklamacje dotyczące podzespołów/elementów zarówno elektronicznych jak i mechanicznych będą rozpatrywane wyłącznie pod warunkiem przedstawienia odpowiedniego zaświadczenia, że towar montował odpowiedni zakład / serwis do tego uprawniony.

Ochrona prywatności:

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego (newsletter).

3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.